24. september 2013

Give away - Vind 100 renseribøjler hos Designfryd

Som den kvikke læser sikkert har opdaget, fik vi nyt navn pr. 01.09.2013, hvor vi gik fra
at hedde TK-Trading til nu at hedde Designfryd.

Vi er dog stadigvæk de samme og med samme gode service som altid, samt at vi stadigvæk forhandler de samme produkter, fx de meget populære renseribøjler som virkelig er pladsbesparende og trendy. Det eneste nye er at vi har udvidet vores sortiment, så vi nu har endnu flere og rigtige fine produkter på vores shop designfryd.dk

Da det nu er ved at være noget tid siden, at vi sidst har haft en give away og der nu er sket så mange ting siden sidst, syntes vi, at nu var tiden inde til at få en ny give away i luften, hvor du denne gang kan vinde 100 stk. af de populær renseribøjler.


Det vil jeg godt fejre med en lille give away som består af 100 stk. renseribøjler kvit og frit sendt til din adresse.

For at være med i konkurrencen om denne give-away, skal du gøre følgende:
  • 1 lod: Kommenter dette indlæg 
  • 1 lod: Bliv fast læser på bloggen
  • 2 lodder: Link til denne give away på din egen blog (brug gerne billede)
  • 2 lodder: Link til denne give away på facebook (klik på FB logo nedenunder indlægget)

Jeg trækker den heldige vinder d. 7 oktober
Når du deltager, så husk at skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Husk også at skrive din e-mail i kommentarfeltet hvis du ikke har en blog, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.









48 kommentarer:

  1. Jeg er med på 2 lodder :-)

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 2 lodder :-).

    Kamilla N.

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med 1 lod :-)

    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Lækker giveaway og lækkert navn :P
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Kunne virkelig godt bruge nogle flere bøjler når kæresten og jeg flytter sammen :D
    Håber også du har lyst til at være med i min giveaway :D
    http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene :-)

      Haha ja sikke da et sammenfald af vores navne jeg vil selvfølglig lige kigge din give away ud ;-)

      Slet
  5. Jeg deltager med 2 lodder...

    Arliana.Swann (a) Gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med to lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  8. 1 lod :)

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig - følger på gfc!
    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  10. Vil gerne deltage med 2 lodder

    Jane_m_lindenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Skønt! Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Deltager med 1 lod :)

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. DEM kan jeg altid bruge flere af. 4 lodder tak
    Har delt på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria og ja bøjler kan man altid bruge flere af ;-)

      Slet
  14. Jeg deltager med 2 lodder! :D

    Knus
    Zofia Bodi
    Hvidesko@hotamil.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  15. deltager med 2 lodder :-)

    Juliem93@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Uh det ville simpelthen være så lækkert at vinde!
    jeg deltager med 2 lodder.

    Ditte_1@live.dk
    KH, Ditte Ravn.

    SvarSlet
  17. 1 lod - elsker renseribøjler!

    Malene Matzen
    malenematzen@outlook.dk
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene - Vi elsker også renseribøjler ;-)

      Slet
  18. 2 lodder her fra, kommentar og følger via GFC ;)

    Cathrine A
    tinerdk@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Cathrine - Må lige høre hvad GFC er? ;-)

      Slet
  19. 1 lod til mig
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  20. mit nye værelse mangler bøjler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lina - Husk og skriv din e-mail, så vi kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder ;-)

      Slet